شنبه 8 اردیبهشت 1403
قیمت ایزوگام سینا بام
قیمت ایزوگام سینا بام

قیمت ایزوگام سینا بام

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

قیمت ایزوگام سینا بام

قیمت ایزوگام سینا بام دلیجان از مرغوب ترین محصولات عایقی می باشد که دارای نشان استاندارد ملی است. این عایق با استفاده از قیر پالایشگاهی با کیفیت و الیاف درجه یک پلی استر در ایران تولید می شود. شرکت سیران گستر نماینده رسمی ایزوگام سینا بام 283 در تهران می باشد که به قیمت روز کارخانه در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت ایزوگام سینا بام دلیجان 283 بر اساس هر یک متر مربع ایزوگام میباشد
طول هر رول از ایزوگام سینا بام دلیجان283 : 10 متر
ضخامت ایزوگام سینا بام دلیجان 283 : 4 میلیمتر
وزن هر رول ایزوگام سینا بام دلیجان283 : 40 کیلوگرم
قیمت ایزوگام سینا بام دلیجان 283 بر اساس هر متر مربع
دارای نشان ملی استاندارد ایران به شماره 3885
ارسال به سراسر ایران با باربری دارای بیمه نامه و تعرفه باربری دولتی
این عایق ها اغلب در انواع:
تک لایه، دو لایه، سه لایه و … تولید می شوند، ایزوگام های سه لایه شامل مفتول های آهنی در بین لایه های تشکیل دهنده می باشند و همین مفتول ها موجب افزایش مقاومت ایزوگام ها می شوند. این عایق ها با فرمول های خاصی تولید می شوند و به جهت داشتن مواد به کار گرفته شده در آن، کمی سنگین تر است و وزن هر رول چیزی در حدود 43 کیلو گرم می‌ باشد.
 

نمونه ایزوگام سینا بام دلیجان
نمونه ایزوگام سینا بام دلیجان
قیمت روز ایزوگام سینا بام دلیجان 283
قیمت روز ایزوگام سینا بام دلیجان 283
ایزوگام سینا بام دلیجان
ایزوگام سینا بام دلیجان

شرکت سیران گستر نماینده رسمی ایزوگام سینا بام دلیجان 283، واقع در تهران می باشد که در سریع ترین زمان ممکن و بهترین امکانات و کیفیت، آماده ارائه خدمات و نصب انواع ایزوگام از جمله ایزوگام سینا بام دلیجان می باشد.

مزایای خرید از نمایندگی های فروش ایزوگام سینا بام

خرید از نمایندگی ها مزایای فراوانی دارند که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.
۱) ضمانت سلامت بودن کالا
۲) استاندارد ایزوگام
۳) امکان مرجوع کردن و تعویض کالای نورد نظر
۴) حذف واسطه های فروش ( که این مورد به هم به نفع فروشنده و هم به نفع خریدار می باشد زیرا مانع از افزایش قیمت می باشد)

محصولات تولیدی شرکت ایزوگام سینا بام مستقیما برای مناطق آب و هوایی با شرایط خاص تولید می گردد ، از انواع ایزوگام های تولید شده در شرکت ایزوگام سینا بام می توان به ایزوگام دولایه فویلدار پلیمری سردسیری ویژه مناطق سردسیر در ایران با تحمل گرمای بالای 120 درجه سانتیگراد و سرمای -5 درجه سانتیگراد و ایزوگام دولایه فویلدار پلیمری گرمسیری ویژه مناطق دارای آب و هوای گرم و داغ و ایزوگام دولایه پلیمری طرح دار با بهترین کیفیت اشاره کرد .

روند خرید ایزوگام سینا بام دلیجان و ثبت سفارش و صدور پیش فاکتور به چه صورت است؟ کافی است صورت اقلام بار و نام و آدرس خود را به شماره 09122438132 واتساپ، روبیکا یا ایتا کنید. یا با ما تماس بگیرید و از نحوه خرید مطلع شوید

علت پایین بودن نسبی قیمت ایزوگام سینا بام دلیجان توسط سیران گستر چیست؟ با توجه به اینکه شرکت ما نماینده رسمی میباشد و همچنین عاملیت کارخانه را دارد کالا و یا مصالح به قیمت عمده به فروش میرسد.


فروش و نصب ایزوگام سینا بام دلیجان با بهترین کیفیت موجود و در سریع ترین زمان ممکن، توسط شرکت سیران گستر که نمایندگی رسمی محصول میباشد انجام می گیرد و شما می توانید این محصول را با به صرفه ترین ( قیمت روز کارخانه ) دریافت نمایید. برای استعلام قیمت روز کالا و همچنین مشاوره با کارشناسان مجرب این مجموعه، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و یا به وبسایت مراجعه نمایید.

از بارش برف و باران در زمستان لذت ببرید چون شما با سیران گستر زمستانی اسوده خواهید داشت

قیمت ایزوگام ، ایزوگام شیراز اسفالت و قیرگونی ، قیمت قیرگونی ، قیمت ایزوگام شیراز ، لیست قیمت روز ایزوگام ، ایزوگام سراپوش ، اسفالت شیراز و محوطه سازی ، ارزان ترین ایزوگام ، ارزان ترین ایزوگام در تهران ، قیمت اسفالت ، ایزوگام ، قیرگونی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *