شنبه 8 اردیبهشت 1403
قیمت ایزوگام امید گستر
قیمت ایزوگام امید گستر

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 3,00 out of 5)
Loading...

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان

معرفی ایزوگام امید گستر دلیجان

به طور کلی رول‌ های ایزوگام در ابعادی برابر با ۱ متر در ۱۰ متر تولید می‌ شوند و همچنین دارای انواع مختلف تک‌ لایه، دو لایه و بدون فویل و دارای فویل می باشند. هر کدام یک از این نوع ایزوگام ها بسته به نوع متریال و مواد اولیه به کار رفته در آن دارای. وزن و ضخامت متفاوتی می باشند.

ارزان ترین ایزوگام
ارزان ترین ایزوگام

انواع ایزوگام امید گستر دلیجان:

اکثر کارخانجات ایزوگام در ایران جنس دولایه تولید می‌کنند.منظور از دو لایه بودن ،دو لایه الیاف مصنوعی در عایق به کار رفته شده است که هر لایه برای جلوگیری از نفوذ آب به قیر آغشته شده است.ایزوگام امید گستر دلیجان دارای دو نوع ساده و فویلدار است که هر دو نوع این عایق دارای ۳ لایه الیاف محکم و قیر با کیفیت پلیمری بدون ترکیبات اضافه و قیمت مناسب می باشد.

یک لایه الیاف بیشتر و قیر پلیمری این محصول را نسبت به دیگر رقبای خود متمایز کرده است که ماندگاری و طول عمر عایق را به همراه دارد.

دقت شود فوئل جزء لایه اصلی محسوب نمی‌شود.در واقع جنبه محافظت از اشعه ماوراء بنفش و زیبایی را دارد.

قیمت ایزوگام امید گستر
قیمت ایزوگام امید گستر

نصب ایزوگام امید گستر دلیجان

برای نصب ایزوگام امید گستر دلیجان، باید مراحل خاصی طی شود. پیش از هر کاری باید متراژ فضا مشخص شود تا تعداد و قیمت رول ها برآورد شوند. سپس نصاب از محل بازدید کرده و شرایط مختلف آن را بررسی می کند. بر اساس شرایط و ویژگی های سطح، اقدامات لازم برای زیرسازی و آماده کردن آن انجام می شود. ممکن است نیاز به شن ریزی یا هموار کردن سطح باشد. پس از پایان مرحله زیرسازی، لایه های ایزوگام با دقت نصب شده و توسط حرارت شعله آتش، به سطح می چسبند.

در صورت نیاز، روی لایه ها هم با ابزار مخصوصی کوبیده می شود تا چسبندگی لایه ها بیشتر شود. اگر تمامی مراحل و نکات نصب و اجرای ایزوگام امید گستر به درستی انجام شوند، می توان انتظار داشت که دست کم تا ۸ سال، نیازی به تعویض آن نباشد. برای این منظور، ضروری است که  از نصاب های حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید؛ سیران گستر در خدمت شماست.

نمایندگی ایزوگام امید گستر دلیجان سه لایه:

نمایندگی ایزوگام امید گستر دلیجان و انواع دیگر محصولات برای خرید این محصول و یا نصب و اجرای ایزوگام می توانید با ما تماس بگیرید و یا حضوری به دفترما مراجعه نمایید.

این محصول دارای ضمانت کارخانه می باشد.

تماس با ما

0912438132 پارسا

تماس با ما
تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *