جمعه 10 فروردین 1403
راه های تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی
راه های تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی

تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی با کمک سیران گستر

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

راه های تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی

همان طور که شما عزیزان اطلاع دارید راههای زیادی برای تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی وجود دارد  بیشتر برند های معروفی چون ایزوگام پشم شیشه ایران ، ایزوگام بام گستر دلیجان ، ایزوگام شرق و …. را شامل می شود.

راه های جلوگیری از تقلب ایزوگام

برای جلوگیری از تقلب و سوء استفاده از برند های معروف حتما نسبت به شماره ثبت محصول اصلی دقت نمائید برای مثال ایزوگام شرق را فقط با نام ایزوگام شرق و شماره ثبت ۶۷۳۶ ایزوگام پشم شیشه ایران را با نام شرکت پشم شیشه ایران ایزوگام LA4 و ایزوگام بام گستر دلیجان را فقط با نام ایزوگام بام گستر دلیجان و با شماره ثبت ۱۱۷ ،ایزوگام سراپوش دلیجان را با شماره ثبت ۲۴۲ که روی لیبل و خود رول ایزوگام حک شده است بشناسید.(دیگر برندها نیز همینطور)

راه های زیادی نیز برای تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی وجود دارد. که مشتریان باید دقت لازم را هنگام خرید و یا نصب ایزوگام داشته باشند .مثلا اگر قیمت ایزوگام سراپوش دلیجان در تهران به قیمت ۵۵۰۰۰ تومان نصب میشود و قیمت در جاهای مختلف پایین یا بالاتر است.عجولانه تصمیم نگیرید با کارخانه تماس بگیرید و آدرس و تلفن نمایندگی معتبر فروش را درخواست کنید.

آیا ایزوگام دلیجان یک برند است؟

همان طور که مطلع هستید ایزوگام دلیجان یک برند ایزوگام نیست که بیشتر مشتریان از ما درخواست میکنند در سال ۱۳۶۷ هجری شمسی و سالهای ابتدایی تولید ایزوگام ، که تعداد محدودی کارخانه تولید عایق رطوبتی پیش ساخته(ایزوگام) در شهرستان دلیجان تولید ایزوگام می کردند(که هم اکنون نیز فعالیت دارند) و به دلیل کیفیت مطلوب و مقاومت بالا به اسم ایزوگام دلیجان بر سر زبان مردم جاری شده بود و هم اکنون نیز جاری است

باگذشت زمان و پیشرفت علم هم اکنون بیش از ۴۰۰ کارخانه ایزوگام در شهرستان دلیجان فعالیت دارند

آیا میتوان گفت تعداد ۴۰۰ کارخانه تولید کننده چون در دلیجان تولید عایق میکنند ایزوگام دلیجان هستند؟

باید به این نکته دقت نمود هر ایزوگامی با پسوند یا پیشوند ایزوگام دلیجان ، همان ایزوگام دلیجان قدیمی نیست.

دومین کارخانه ایزوگام در ایران در شهرستان دلیجان تأسیس شد و چون آن زمان مردم جهت عایق بندی پشت بام و… از روش سنتی(قیرگونی) استفاده میکردند ایزوگام محصول جدیدی بود که در دلیجان استان مرکزی در دست تولید بود.

زمستانی اسوده با سیران گستر

پارسا___۰۹۱۲۲۴۳۸۱۳۲

راه های تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی
راه های تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی

قیمت ایزوگام ، قیمت روز انواع ایزوگام ، قیمت قیرگونی ، فروش ایزوگام دلیجان ، لیست قیمت روز ایزوگام ، ایزوگام سراپوش ، ایزوگام مرجان ، ارزان ترین ایزوگام ، ارزان ترین ایزوگام در تهران ، قیمت اسفالت ، ایزوگام ، قیرگونی ,