پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
اجرای ایزوگام روی شیروانی
اجرای ایزوگام روی شیروانی

اجرای ایزوگام روی شیروانی در تهران و سراسر کشور

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 4,00 out of 5)
Loading...

اکیپ اجرای سیران گستر اماده نصب انواع عایق بر روی شیروانی میباشد

.اجرای ايزوگام روي شيروانی با توجه به نوع شیروانی میتواند متفاوت باشد

كه در بيشتر اوقات به دلیل شباهت فرمینگ کرکره به موج‌های مدور و دایره‌ای مانند به آن ورق سینوسی گفته می‌شود.

.اجرای ایزوگام روی انواع شیروانی امکان پذیر میباشد

نصب ایزوگام روی شیرانی
نصب ایزوگام روی شیرانی

موارد مهم نصب ایزوگام روی شیروانی

باتوجه به شیروانی ايزوگام روي شيروانی بايد اجرا و نصب شود كه عایق به خوبی در کف بخوابد. در غیر این صورت زیر ایزوگام هوا ایجاد خواهد شد که امکان عبور رطوبت ،هنگام سوراخ و پاره شدن قسمتی از عایق وجود خواهد داشت.

قبل از اجرای ایزوگام روی شیروانی میتوان برای آسانی کار و دوام بیشتر با استفاده از ملات سیمان سطح روی شیروانی را دقیقا مسطح نمود که ایزوگام بهتر و یک پارچه نصب میگیرد در نتیجه باعث دوام بیشتر و عمر بیشتر عایق میگردد.

البته برای اینکار اطمینان از مقاومت و استحکام پایه ها و ستون ها در برابر اضافه وزن اطمینان حاصل شود. و همه جوانب هنگام وقوع عوامل مترقبه غیر مترقبه در نظر گرفته شود.

در شیروانی های فلزی که ملات به خوبی روی فلز نمیچسبد میتوان از توری plc و مرغی استفاده نمود در این صورت ملات سیمان به خوبی روی سطح میچسبد و اجرای ایزوگام روی شیروانی بهتر انجام میگیرد.

در شیروانی های کم شیب اجرای قیرگونی جوابگو خواهد بود. اما عمر مفید ایزوگام به مراتب بالاتر و نصب آسانتر نسبت به اجرای قیرگونی خواهد بود.

دقت شود در شیروانی های شیب دار قیر کشی به هیچ عنوان موثر در برابر رطوبت نیست. قیر مذاب در سطح شیبدار حرکت میکند و اجرای آن نیز خطرناک خواهد بود.

تماس با تیم اجرایی جهت انجام کار

سیران گستر به صورت کامل آمادگي خود را جهت انواع عایق کاری و اجرای ایزوگام در تهران و شمال روی انواع شيرواني اعلام ميدارد و عايق نصب شده خود را ١٠ سال گارانتي مينمايد.

زمستانی اسوده با سیران گستر

پارسا___۰۹۱۲۲۴۳۸۱۳۲

قیمت ایزوگام ، قیمت روز انواع ایزوگام ، اجرای ایزوگام روی شیروانی ، فروش ایزوگام دلیجان ، لیست قیمت روز ایزوگام ، ایزوگام سراپوش ، ایزوگام مرجان ، ارزان ترین ایزوگام ، ارزان ترین ایزوگام در تهران ، قیمت اسفالت ، ایزوگام ، قیرگونی ,

اجرای ایزوگام روی شیروانی
اجرای ایزوگام روی شیروانی