پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
قیمت اجرای اسفالت
قیمت اجرای اسفالت

قیمت اجرای اسفالت در تهران و سراسر کشور

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,50 out of 5)
Loading...

قیمت اجرای اسفالت

امروزه قیمت آسفالت به عوامل زیادی بستگی دارد.

قیمت اجرای اسفالت در تهران و سراسر کشور با پیشرفت علم و تکنولوژی آسفالت رایج‌ترین متریال در توسعه راه‌ها و جاده ها و اتوبان‌ها می‌باشد و برای محوطه سازی نیز کاربرد زیادی دارد. قیمت محوطه سازی آسفالت بسیار ارزان تر از مصالح دیگر مانند سنگ ها و کاشی ها تمام می شود. خصوصا در فضاهایی مانند محوطه ویلاهای بزرگ، مدرسه، مهد کودک ها و دانشگاه ها و بیمارستان ها، قیمت محوطه سازی آسفالت بسیار به صرفه تر است.

این روز ها اجرای اسفالت و محوطه سازی معمولا توسط شرکت های پیمانکاری راه سازی انجام می شود و همانطور که گفته شده، متراژ فضا مهمترین عامل تاثیرگذار بر قیمت محوطه سازی آسفالت است. در ادامه توضیحات مفصلی پیرامون عوامل موثر بر هزینه اجرای آسفالت ارائه شده است.

عوامل مختلفی برای برآورد حجمی هزینه اجرای آسفالت وجود دارد. برای مثال در برخی کارها قیمت تراشه آسفالت و در برخی دیگر قیمت هر تن آسفالت در محاسبات در نظر گرفته می شود. در کارهای دیگری مانند قیرگونی و عایق کاری نیز، قیمت هر متر آسفالت مبنای محاسبات قرار می گیرد.

عوامل موثر بر تاثیر متراژ فضا بر قیمت محوطه سازی آسفالت

هنگام برآورد قیمت اجرای آسفالت باید به این نکته توجه کنیم برخی فضاها گنجایش لازم برای به کارگیری ماشین های سنگین را ندارند. در این میان لازم است دستمزد نیروی انسانی زیاد را نیز در تخمین قیمت اجرای آسفالت در نظر بگیریم. در صورت استفاده از تراشه آسفالت، لازم است قیمت تراشه آسفالت را به طور دقیق بدانیم.

نکته مهم دیگر در برآورد قیمت محوطه سازی آسفالت و قیمت اجرای آسفالت سطح کار است. فضاهای مسطح و یک دست نسبت به فضاهای شیب‌دار یا دارای پستی و بلندی و موانع احتمالی، وقت کمتری می گیرند و بنابراین قیمت اجرای آسفالت به مراتب کمتر خواهد شد. در کارهای حجیم دارای مساحت زیاد، برآورد قیمت محوطه سازی آسفالت بر اساس قیمت هر تن آسفالت انجام می شود.

ماندگار بودن آسفالت محوطه یا پشت بام به عوامل زیر بستگی دارد که عبارتند از:

زیرسازی

یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه اجرای آسفالت، مراحل مختلف زیرسازی است. البته این موضوع بر هزینه اجرای آسفالت مکان هایی تاثیرگذار است که برای اولین بار آسفالت می ‌شوند. این اقدامات به منظور زیر سازی قبل از اجرای آسفالت انجام می شوند و بر هزینه اجرای آسفالت نقش تعیین کننده ای دارند:

  • شیب سازی
  • هموار سازی سطح
  • پاکسازی سطح از ریشه ‌های درختان، بوته ‌ها و سنگ ‌ها

قیمت اجرای اسفالت در تهران و سراسر کشور

طبیعتا هر چقدر این فضا ناهمواری‌های و عوارض بیشتری داشته ‌باشد، تیم آسفالت کار برای زیرسازی و آماده سازی آن زمان بیشتری صرف می کند و به طبع آن قیمت محوطه سازی آسفالت و در واقع هزینه اجرای آسفالت بیشتر خواهد شد.

شرکت سیران گستر اماده همکاری به کلیه ارگان ها میباشد

پخش آسفالت دستی و پخش آسفالت مکانیزه .

پخش آسفالت با فنیشر و غلطک موتوری سنگین و غلطک موج گیر لاستیکی .

اجرای- آسفالت محوطه .

آسفالت مدارس.

پخش آسفالت تنی.

آسفالت خیابان ها.

لکه گیری آسفالت خیابانها.

اجرای آسفالت و محوطه سازی.

اجرای آسفالت در تهران.

آسفالت در شهرستانها.

آسفالت دستمزدی.

جدول کاری کوچه ها وزدن نهر و کانیو.

تک جدول.

جدول وسط.

قیمت اجرای اسفالت در تهران و سراسر کشور

شرکت سیران گستر___ پارسا ۰۹۱۲۲۴۳۸۱۳۲

قیمت اجرای اسفالت
قیمت اجرای اسفالت

قیمت ایزوگام ، قیمت روز انواع ایزوگام ، قیمت قیرگونی ، فروش ایزوگام دلیجان ، لیست قیمت روز ایزوگام ، ایزوگام سراپوش ، ایزوگام مرجان ، ارزان ترین ایزوگام ، ارزان ترین ایزوگام در تهران ، قیمت اسفالت ، ایزوگام ، قیرگونی ,